axuda

Área dedicada a troca de informações sobre mecânica, manutenção e bricolage

axuda

Mensagempor guasimodo » segunda jan 10, 2011 9:44 pm

Boas. en primer lugar pedir disculpas xa que son galego e non sei escribir en portugues, pero creo que se me pode entender. en segundo lugar saudos dun que viaxa moito por portugal e gusta moito do fermoso pais que tendes e o ben coidado que tendes .o tema do meu emeil e o seguinte.
teño unha toyota hiace hicamp do ano 1989 importada de alemania, xa que en españa non existe apenas esta carriña. necesitaba o asento do medio na parte de adiante pra ter tres e algunha cousiña mais. teño estado moitas veces no norte de portugal e non encontro ningun desguace onde poda encontrar o asento. agradeceria se alguen soupera de un sucata(en españa chamamoslle desguace) no norte de portugal se pode ser non mais abaixo de Braga onde pudese encontrar repostos pra toyota hiace agradecerialle que me enviase un correo
un saudo sergio
fradelo21@hotmail.com
guasimodo

Registado: quinta dez 16, 2010 7:52 pm

Mensagempor fluis » segunda jan 10, 2011 10:58 pm

Boa noite,

Apesar de ser de Espanha, gostaria de ver uma pequena apresentação sua aqui nesta secção de Apresentações
Reportando à questão que coloca, não sei se algum companheiro do norte o poderá ajudar. Caso isso não aconteça, poderá tentar obter a informação neste 2 fóruns portugueses de clássicos, que estão normalmente mais bem informados sobre as localizações das sucatas:

http://www.motorclassico.pt/

http://www.portalclassicos.com/
Fernando Luís
CI Riviera Garage
Mem Martins
Imagem
fluis
Moderador

Registado: segunda nov 14, 2005 5:48 pm

Mensagempor António Esteves » segunda jan 10, 2011 11:21 pm

Caro companheiro
Desculpa também por nao saber escrever espanhol.
Há uma sucata em Braga quase só vende Toyotas. Chama-se Brás e Azevedo e fica em Celeirós em Braga, na saída de Braga para o Porto.
Deves telefonar para saber se tem o assento.
Boa sorte
António Esteves

Registado: terça abr 20, 2010 8:53 pm

Mensagempor cookie » segunda jan 10, 2011 11:28 pm

companheiro antónio esteves,

é esta a empresa?

Brás & Azevedo, Lda.

Stand nº 1
Rua Monte Carrinhos - Boavista - Celeirós - 4700-599 Braga
Tel. 253 672 166 - Fax. 253 674 885

Armazem nº1
Nogueira -Braga
Tlmv.932302332 ( tarifario tmn )

ArmazemNº2
Lugar de Vila Nova - Nogueira - Braga
Tlmv.932302332 ( tarifario tmn )

Linha Comercial
932302332 ( tarifario tmn ) - 253672166
Web: www.braseazevedo.pt - Email: beaceleiros@sapo.pt
cookie

Registado: domingo Oct 04, 2009 2:08 pm

Mensagempor António Esteves » segunda jan 10, 2011 11:32 pm

Sim é exactamente essa.
É especializada em salvados toyota e tem muitas peças toyota a venda.
Um abraço
António Esteves

Registado: terça abr 20, 2010 8:53 pm

Mensagempor guasimodo » terça jan 11, 2011 10:33 pm

moitas gracias a todos
a verdade e que xa o teño buscado cando ando por portugal pero nada. fai pouco vin dende aveiro por toda a carretera nacional e non vin ningun sucata preguntei algunha persona pero creo que non me entendian porque me enviaban a venta de carros. eu son de vigo e braga quedame cerca, a celeiros tamen teño viaxado moitas veces onde esta a revision dos coches a un sitio que se chama URGE. PERO NUNCA vin ningun sucata pero agora con as señas que me dandes pra semana pasereime por ehi. e que como vos comentaba en españa so hay tres toyotas como a miña de camping, a min so me fai falta o asento do medio da parte dianteira pra poder ir cinco xa que tal como esta so poden ir catro e aproveito pra comprar algunha cousa mais de reposto pq en españa toyota hiace non existe
en fin moitas gracias
guasimodo

Mensagempor guasimodo » terça jan 11, 2011 10:35 pm

vaia completa informacion a de cooki
agora mesmo mando un email
moitas gracias
guasimodo

Mensagempor txinho » quarta jan 12, 2011 10:46 am

Bom dia amigo guasimodo,

Existe uma sucata junto a Valença na direção da Area de Serviço de autocaravanas da Silva, tambem em Esposende existem 3 Sucatas todas na Zona Industrial e proximas do Modelo

Servcarros-Comércio Importação e Exportação de Veículos Peças LdaEsposende - Palmeira de Faro
Barral-Palmeira Faro
4740-591 PALMEIRA DE FARO
TEL. 253 969 120

S B L-Comércio de Componentes Auto LdaEsposende - Gandra
Rua Comendador Rodrigo Leite 25, Fonte-Gandra
4740-473 ESPOSENDE
TEl. 253 969 300
Saudações Rolantes
Concorde 590 XT
Imagem
Paulo Casais
Diretor de Seguros / Gestor de líquidos e derivados
Clube Autocaravanista da Abeceira
txinho

Registado: sexta mai 07, 2010 10:22 am

Mensagempor guasimodo » quarta jan 12, 2011 9:27 pm

moitas gracias txiño
en valexa xa fun a dous unha que esta onde se fai a feira pero non teñen e tamen a sucatas 2000 e tampouco teñan, pero mirarei onde me indicas
un saudo
guasimodo

Mensagempor cookie » quarta jan 12, 2011 10:02 pm

guasimodo, infelizmente há muitas empresas que têm emails mas que depois demoram eternidades a responder ou não respondem mesmo.

o melhor será telefonares (e falares devagar para que te percebam). um dia que passes a fronteira podes ir a uma cabine e telefonar para lá para evitares uma ida em vão à sucata.
cookie

Registado: domingo Oct 04, 2009 2:08 pm

Mensagempor guasimodo » quarta jan 12, 2011 10:25 pm

gracias cookie, xa estou facendo agora mesmo unha ruta nun mapa de portugal pra ir un dia e vou recorrendo ata Braga todos os que me mandastes os foreros. e xa sabes se algo necesitas da miña zona non dudes en preguntarme
un saudo
guasimodo

Mensagempor spinto » quarta jan 12, 2011 11:33 pm

se necessitas de algo diz, sei onde fica a desguace bras e azevedo, quase de certeza que tem o que procuras pois ele vende muitos veiculos japoneses e importa para africa, daí a sua especialidade em toyotas.

A desguace fica 200m depois da rotunda do "FELIZ" quem segue na N14 para Braga, ao lado dos móveis Macedo Barbosa.

se perguntares onde fica a sucata em celeiros, toda a gente sabe indicar.
Por onde quer que passe, o Autocaravanista que se preze deixa sempre o local melhor do que o encontrou !!!!!
Sergio Pinto
Braga
spinto

Registado: segunda jul 21, 2008 5:58 pm

Mensagempor guasimodo » quinta jan 13, 2011 2:49 pm

moitas graciñas spinto eu antes andaba frecuentemente por celeiros pero xa fai que non vou por eli. iba a reparar aparellos electronicos das maquinas de coser a URGE unha empresa que se encontra no poligono xusto pegado onde fain a revision dos coches. a min o que me fai falta e o asento dianteiro do meio dunha toyota hiace xa que a miña o ser furgoneta camper so poden ir catro persoas e asi podian ir cinco e tamen un piloto( non sei se se di asi) ))traseiro non obstante agradeceriache se me puderas indicar o horario que ten e se o sabado tamen habren
repito moitas gracias e a verdade estou abraiado, sorprendido da voa acollida que tedes en este foro, xente coma ti cookie etccc
e como xa dixen se necesitades algo na zona de vigo ou alrededores non vos os esquezades de comentar
guasimodo

Mensagempor spinto » quinta jan 13, 2011 3:09 pm

guasimodo Escreveu:moitas graciñas spinto eu antes andaba frecuentemente por celeiros pero xa fai que non vou por eli. iba a reparar aparellos electronicos das maquinas de coser a URGE unha empresa que se encontra no poligono xusto pegado onde fain a revision dos coches. a min o que me fai falta e o asento dianteiro do meio dunha toyota hiace xa que a miña o ser furgoneta camper so poden ir catro persoas e asi podian ir cinco e tamen un piloto( non sei se se di asi) ))traseiro non obstante agradeceriache se me puderas indicar o horario que ten e se o sabado tamen habren
repito moitas gracias e a verdade estou abraiado, sorprendido da voa acollida que tedes en este foro, xente coma ti cookie etccc
e como xa dixen se necesitades algo na zona de vigo ou alrededores non vos os esquezades de comentar

diz-me o modelo e ano da toyota hiace que amanhã eu passo lá para ver se tem em stock, depois falo contigo.
Eu já morei em celeirós e não é transtorno nenhum dar lá um salto até porque não vale a pena vir da galiza sem saberes se és desenrascado.
Por onde quer que passe, o Autocaravanista que se preze deixa sempre o local melhor do que o encontrou !!!!!
Sergio Pinto
Braga
spinto

Registado: segunda jul 21, 2008 5:58 pm

Mensagempor guasimodo » quinta jan 13, 2011 9:06 pm

pois agradeceriacho moitisimo,
explicoche
eu teño unha toyota hiace hicamp do ano 89 e o que me fai falta seria o asento do meio da parte dianteira (o que ta o lado do conductor) pra poder ter tres prazas na parte de adiante. se aparecese iria durante a semana que ven a buscalo por a tarde, fariame falta con os cintos e mais as guias onde vai instalado.
guasimodo

Próximo

Voltar para Mecânica, Manutenção e Bricolage

Quem está ligado:

Utilizadores a ver este Fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes